Motives, Values, Preferences Inventory (MVPI)

  • Meghatározza az egyén céljait, terveit.
  • Értékeli, hogy a személyiség és a vállalati kultúra mennyire illeszkedik egymáshoz.
  • Megfogalmaz értékeket, melyek erősítik, vagy gátolják az egyén teljesítményét vezetőként.
  • Hosszú távú motívumokat, tendenciákat vázol fel.
  • Érdeklődési területek meghatározásával segíti az egyént a karrierstratégia kialakításában.


JELLEMZŐI ÉS ELŐNYEI

 

  • 200 igaz/hamis állítás
  • Kitöltési idő 15-20 perc
  • A teszt és a riport több nyelven elérhető
  • Több mint 100 szervezeten hitelesítve
  • Nem tartalmaz kellemetlen, tolakodó állításokat
  • Nincs ártalmas hatása
  • Vizsgálja, hogy a személyes értékek mennyire illeszkednek a vállalati értékekhez
  • Előre jelez szakmai sikereket, illeszkedő munkaköröket
  • Leírja a vezetők által kialakított munkakörnyezetet
  • Gyors értékelő-, és riporting rendszer
  • Biztonságos online adatvédelmi rendszer


ELSŐDLEGES SKÁLÁK

  • Elismerés: kitűnés igénye, elfogadás
  • Hatalom: sikervágy, hatás gyakorlás igénye
  • Hedonizmus: szórakozás, siker gyümölcsének élvezete
  • Önzetlen: a rászorulók segítésének, társadalom fejlesztésének igénye
  • Csoporthoz tartozás: csoporttagság, valahova tartozás iránti vágy
  • Hagyomány: hit a tradicionális értékekben és hozzájárulás a szociálisan elfogadott magatartásformákhoz
  • Biztonság: kockázatkerülés, struktúra, rendszeresség mind a munkában, mind a magánéletben
  • Profitorientált: pénzügyi sikeresség igénye, üzleti lehetőségek keresése
  • Esztétika: önkifejezés igénye, stílusosság és divatosság igénye
  • Tudomány: tudásvágy, kutatás, adatok gyűjtése
Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!