- Részletek
- 1850
- Vissza
Motives, Values, Preferences Inventory (MVPI)
- Meghatározza az egyén céljait, terveit.
- Értékeli, hogy a személyiség és a vállalati kultúra mennyire illeszkedik egymáshoz.
- Megfogalmaz értékeket, melyek erősítik, vagy gátolják az egyén teljesítményét vezetőként.
- Hosszú távú motívumokat, tendenciákat vázol fel.
- Érdeklődési területek meghatározásával segíti az egyént a karrierstratégia kialakításában.
JELLEMZŐI ÉS ELŐNYEI
- 200 igaz/hamis állítás
- Kitöltési idő 15-20 perc
- A teszt és a riport több nyelven elérhető
- Több mint 100 szervezeten hitelesítve
- Nem tartalmaz kellemetlen, tolakodó állításokat
- Nincs ártalmas hatása
- Vizsgálja, hogy a személyes értékek mennyire illeszkednek a vállalati értékekhez
- Előre jelez szakmai sikereket, illeszkedő munkaköröket
- Leírja a vezetők által kialakított munkakörnyezetet
- Gyors értékelő-, és riporting rendszer
- Biztonságos online adatvédelmi rendszer
ELSŐDLEGES SKÁLÁK
- Elismerés: kitűnés igénye, elfogadás
- Hatalom: sikervágy, hatás gyakorlás igénye
- Hedonizmus: szórakozás, siker gyümölcsének élvezete
- Önzetlen: a rászorulók segítésének, társadalom fejlesztésének igénye
- Csoporthoz tartozás: csoporttagság, valahova tartozás iránti vágy
- Hagyomány: hit a tradicionális értékekben és hozzájárulás a szociálisan elfogadott magatartásformákhoz
- Biztonság: kockázatkerülés, struktúra, rendszeresség mind a munkában, mind a magánéletben
- Profitorientált: pénzügyi sikeresség igénye, üzleti lehetőségek keresése
- Esztétika: önkifejezés igénye, stílusosság és divatosság igénye
- Tudomány: tudásvágy, kutatás, adatok gyűjtése